Za mlade: Prodajna komunikacija z različnimi tipi strank

Za mlade: Prodajna komunikacija z različnimi tipi strank
Mlade podjetnike vabimo na posebno brezplačno delavnico, ki vsebuje teorijo, diskusijo in praktične primere.
Objavljeno: 22.05.2024
Kdaj:
30.05.2024 - 30.05.2024

Kategorija:

Podrobnosti

Glavni namen delavnice je seznaniti mlade podjetnike in bodoče podjetnike z učinkovito prodajno komunikacijo, z ustreznim pristopom k stranki, jih ozavestiti, da obstajajo različni vedenjski tipi strank, da ne komuniciramo vsi enako in da tudi vse stranke ne komunicirajo enako, da stranke želijo komunicirati prilagojeno svojemu vedenjskemu tipu komunikacije in tako ozavestiti potrebo prilagajati se stranki.

Kdaj in kje: četrtek, 30. maj 2024, od 18. do 20. ure, Optiweb d.o.o., Kapucinski trg 7, Škofja Loka.

Vsebina izobraževanja

  1. Prodajna komunikacija.
  2. TTI Success Insights® tipologija strank.
  3. Značilnosti vedenjskih tipov.
  4. Elementi komunikacije.
  5. Komunikacijske smernice in strategije za različne vedenjske tipe.

Cilji izobraževanja:

  1. Razumeti pomen prodajne komunikacije.
  2. Ozavestiti tipologijo strank.
  3. Razviti komunikacijski pristop in strategijo, ki bo omogočila stik in gradnjo dolgoročnega odnosa s  potencialnimi strankami

Izobraževanje je namenjeno mladim podjetnikom, tako tistim, ki so šele začeli s podjetništvom, kot tudi tistim, ki nadaljujejo z dejavnostjo svojih staršev, pa tudi tistim, ki o podjetništvu šele razmišljajo.

Poleg teoretičnega dela (prva ura) so v samo delavnico vključeni tudi praktični primeri in pogovori (druga ura), kjer bodo udeleženci lahko sami iskali rešitve za določene izzive, situacije ali pa preprosto samo postavljali vprašanja.

Delavnico bo vodil Primož Pleško, master coach, trener in poslovni svetovalec v podjetju Vernar Consulting d.o.o., kjer je do danes uspešno izvedel že več kot 2000 seminarskih in coaching dnevov.

Kotizacija: BREZPLAČNO!

Rok za prijavo: 29. 5. 2024: 

Dokumenti - priloge

Nazaj na NOVICE ali KOLEDAR

Partnerji