Seminar: MOJE PODJETJE NA FACEBOOK-u

Datum objave: 4. november, 2019

Usposabljanje 26. novembra za podjetnike, ki želijo na Facebook-u uveljaviti svojo blagovno znamko in poiskati nove stranke!!! Facebook je trenutno eno izmed najmočnejših orodij spletne komunikacije. Podatki kažejo, da je na mesec aktivnih 800.000 – 900.000 Slovencev. Glede na te podatke in potencial, je uporaba tega socialnega omrežja nezanemarljiva. Facebook je enostavno prevelik, da bi ga ignorirali!

Na seminarju: »Moje podjetje na Facebook-u« prejmete zelo pomembne ključne informacije in navodila KDAJ, KAJ in KAKO objavljati na Facebook-u, spoznate medij in psihologijo uporabnika.

Čas in kraj seminarja: torek, 26. november 2019, od 16. do 19. ure v prostorih OOZ Škofja Loka, Spodnji trg 2a, Škofja Loka.

Cilj seminarja:

  1. Udeleženec skozi zastavljen program dobi vpogled in širše znanje o tem, kako na brezplačen način pospešiti promocijo svojega podjetja.
  2. Spoznati, kako v praksi uporabiti splet za lastno promocijo.
  3. Natančneje spoznati delovanje Facebook-a, ki nam lahko prepreči ali pospeši uspešnost objavljanja.
  4. Razumeti psihologijo in želje uporabnika Facebooka – naše potencialne stranke.
  5. Se nauči proces spreminjanja sledilcev v stranke
  6. Odgovoriti na 3 najpogostejša vprašanja: KDAJ, KAKO in KOLIKO objavljati na Facebook-u?
  7. Udeleženec prejme ideje za 365 dni objav in 13 konkretnih načinov, kako objavljati, da doseže boljše rezultate.
  8. Udeležencu na praktičnem primeru pokažem organizacijo dela, da Facebook NE postane prevelika obremenitev in kradljivec časa.

Po seminarju ima udeleženec vse potrebne informacije za brezplačno promocijo, ki mu pomagajo do hitre in učinkovite rabe Facebook-a. Na seminarju NE obravnavamo plačljivega oglaševanja na Facebook-u. Prejmete navodila, kdaj je potreben ali zaželen, kje in kako to izvesti, vendar ne obravnavamo podrobnosti!

 VSEBINA SEMINARJA

  • Kje je moja stranka??
  • Kaj nam dejansko prinašajo socialna omrežja in kako jih izkoristiti za večjo prepoznavnost blagovne znamke?
  • Zadnje spremembe in napovedi na Facebook-u
  • Organski promet na Facebook-u je mrtev! Kaj zdaj?
  • Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube… A res moram biti povsod?
  • Kaj je primerno za moje podjetje? Profil, poslovna stran ali skupina?
  • Napačne nastavitve profila in strani so lahko usodne za vaš uspeh.
  • Facebook stran = spletna stran
  • Triki za izboljšanje rezultatov in povečanje odzivnosti
  • Nagradne igre – da ali ne?
  • Organizacija časa in dela na Facebook-u,
  • Grafično oblikovanje oglasov (tudi za popolne začetnike)
  • Facebook analitika – kompas uspešnosti

Kotizacija:

  • brezplačno za člane OOZ Škofja Loka s poravnano članarino in pri njih zaposlene delavce,
  • 15 EUR (z vključenim DDV) za člane ostalih območnih obrtno-podjetniških zbornic ob pogoju plačane članarine,
  • 30 EUR (z vključenim DDV) za vse ostale udeležence.

Seminar je namenjen:

  • Vam, če bi radi začeli komunicirati prek Facebook-a pa ne veste, kako se tega lotiti.
  • Tudi Vam, če Facebook stran že imate, vendar z odzivnostjo niste zadovoljni
  • Še posebej vam, če ne veste točno, kaj pričakovati od Facebook-a
  • Absolutno priporočam tudi Vam, če sploh nimate idej, kaj objavljati na Facebook-u
  • Veseli bomo tudi Vas, če že vse veste in znate, boste to delili še z nami!

Posredovano znanje je podprto s primeri dobre prakse in se izvaja v aktivni + pasivni obliki (vaje, sodelovanje, interaktivnost,…)

Seminar bo izvajala: Mojca Babuder

Od leta 2010 je v prodajno marketinških vodah. Sodeluje z največjimi mediji ( Radio 1, Planet TV, Tam Tam,…) v Sloveniji in tudi Italiji. Kot svetovalec povezuje, izobražuje in svetuje podjetnikom kje, kdaj in kako poiskati svojo idealno stranko skozi oglaševalsko kampanjo. Prvo lastno blagovno znamko 3Utrip, pod katero ureja, izdaja, trži, oblikuje, tiska in distribuira revije na Primorskem in v Italiji, je ustanovila kot dopolnitev ponudbe ostalih medijev in kot ugodno rešitev za lokalne oglaševalce. Decembra 2018 je bil natisnjen milijonti izvod. Leta 2016 je dodala še drugo blagovno znamko, Everwood – lesena sončna očala in ročne ure. Od takrat večino časa namenja spletnemu marketingu. Pridobljena znanja in izkušnje zadnja 3 leta posreduje podjetnikom na predavanjih in delavnicah po celi Sloveniji.  Do sedaj ji je zaupalo že več kot 1500 podjetnikov. Pravkar je v pripravi nova mednarodna blagovna znamka – Ad4u.eu – namenjena on-line izobraževanju.

Rok za prijavo: 25. 11. 2019 oz. do zasedbe prostih mest.

Prijave in dodatne informacije: OOZ Škofja Loka preko spletne prijave, telefona (04 50 60 200) ali e-pošte (ooz.sk.loka@siol.net).


Po seminarju lahko doma samostojno implementirate naučeno ali se udeležite tudi delavnice: »KONKRETNO NAD FACEBOOK«, kjer skupaj korak po korak udejanjimo naučeno. Na delavnici boste prejeli KONKRETNO znanje o tem, kako do BREZPLAČNEGA oglaševanja na Facebook-u, KONKRETNO boste oblikovati prodajno zanimive in učinkovite objave, KONKRETNO pripravili stran za polno in uspešno funkcionalnost, KONKRETNO pripravili plan in načrt objav. KONKRETNO oblikovali grafike,… in vse to na svoji Facebook strani na svojem računalniku. Zato je udeležba omejena le na 5 udeležencev.

Delavnica bo potekala v torek, 10. 12. 2019, od 9. do 13. ure. V kolikor bo večje število interesentov, bomo organizirali dodatno delavnico. Ta pa bo potekala v četrtek, 12. 12. 2019, od 13. do 17. ure.

Vsako zase ali samostojno je sicer popolnoma dovolj za profesionalen in uspešen nastop, vendar z udeležbo na obeh: seminar + delavnica prihranite ogromno časa in veliko hitreje dosežete zastavljen cilj:

  1. Povečana prepoznavnost
  2. Več sledilcev
  3. Več strank / prodaje
SPLETNA PRIJAVA NA DELAVNICO (torek, 10.12.2019 od 9.00 do 13.00) SPLETNA PRIJAVA NA DELAVNICO (četrtek, 12.12.2019, od 13.00 do 17.00).